6 Mayıs 2012 Pazar

No Poo 3. Gün

Merhaba,

Bugün üçüncü gün ve ne olup bitiyor anlatmak istedim. No poo'ya başlamadan önce kafa derimde inanılmaz bir kaşıntı vardı ve kaşıdıkça kepekleniyordum ama sanırım bu kafa derimde biriken saç kozmetiklerinden kaynaklanıyordu, no poo'ya geçtikten sonra kaşıntım da kalmadı, kepeğim de. Üç gündür saçlarımı yıkamıyorum ama saçlarımı hiç kirli ya da yağlı hissetmiyorum. Üstelik saçlarım hala harika kokuyor. Saçlarıma sık sık dokunmamaya çalışıyorum ama hepsini avuçlayıp burnuma dayayarak  koklayıp durmamak için kendimi çok zor tutuyorum. Dün hiç yağlı durmuyordu ama bugün saç diplerim yağlı duruyor biraz ama kirli hissetmediğim için temiz kafa derisi yağlarımın saçlarımla takılmasına izin veriyorum. Saçların beslenmesi için o yağlarla dans etmesi, sevişmesi lazım sonuçta. Bırakalım sevişsin çocuklar.

Hem dip boyam geldiği hem de saçlarımın temizlik ömrünü uzatmak için bugün saçlarımı donut topuzu yaptım. Zaten dışarı da çıkmayacağım için saçlarımla uğraşmama gerek yoktu. Sadece topuz yapmadan önce saçlarımın uçlarına tatlı badem yağı sürdüm kuruyan uçlarımla ilgilensin, sevgi göstersin diye. Zaten saç yapım yağlı olduğu için diplerime sürmedim ama kuru saçlarınız varsa siz diplerinize de sürebilirsiniz.

Saçlarımın fotoğrafını doğru düzgün çekmeyi bir türlü beceremedim ama üçüncü günün sonunda böyle görünüyor. Fotoğraf çekme konusunda tavsiyeleriniz olursa harika olur. :) Bir de no poo konusunda merak ettiğiniz bir şeyler varsa seve seve yanıtlarım.

Mutlu pazarlar.







Ha, bu arada dün gece tırnaklarıma skittle nails dedikleri şeyden yaptım. Çok hoşuma gitti. ^^ Paylaşmazsam olmazdı. Az önce de bu renklerin üstüne glow in the dark oce sürdüm. Heyecanla havanın iyice kararmasını bekliyorum. İşalla çok parlar tırnaklarım.


6 yorum:

  1. Sacların ve boynun çok güzel, ellerin de bir o kadar çirkin.

    YanıtlaSil
  2. :) Teşekkür mü edilir ne yapılır bilemedim. Peki. ^^

    YanıtlaSil
  3. Rengine bittim saçlarının.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, artik kendi rengime dondum ama bayilarak kullaniyordum o rengi.

      Sil
  4. ellerini de-ve ojeyi tabiiki- saçlarını da çok beğendim ben , no poo yu deneyip denememek arasında kararsız kalmıştım, uygulamaya karar verdim, çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...